Skrevet af Mette Frederiksen - 4/2/2017 10:28:19 AM

TDFC Generalforsamling 6. Maj 2017

Alle klubbens medlemmer inviteres hermed til Genralforsamling i Team Denmark FC som afholdes lørdag den 6. Maj 2017 kl. 10:00 i mødelokalerne i Den Danske Kirke i London (4 St. Katharine's Precinct, London NW1 4HH). Klubben vil i samme anledning sørge for lækker dansk morgenmad til de morgenfriske. Efter mødet går vi i samlet flok den korte vej til Regent's Park og træner som vi plejer.

På Generalforsamlingen vil klubbens bestyrelse redegøre for aktiviteter gennem det sidste år og gennemgå planer for den nærmeste fremtid. Mødet er samtidig din mulighed for at komme med nye ideer og deltage i diskussioner om hvordan vi kan gøre klubben til lige præcis det, vores medlemmer gerne vil have den skal være. Der skal som altid vælges bestyrelse og alle poster er til valg, så hvis du er interesseret i at deltage i hyggeligt foreningsarbejde opfordres du til at rette henvendelse til formanden hurtigst muligt.

Bestyrelsen består følgende poster:

- Formand

- Kasser

- Sports Director Fodbold

- Vice Sports Director Fodbold

- Sports Director Løb

- Sports Director Andre Aktiviteter

- Marketing Director

- Webmaster

Agenda for Generalforsamlingen 2017 er som følger:

1. Velkomst

2. Formandens beretning

3. Regnskab

4. Fodboldklubben

5. Løbeklubben

6. Andre Aktiviteter

7. Marketing & Social Media

8. Fester og andre sociale arrangementer

10. Valg af Bestyrelse

Punkter til “eventuelt” samt ønsker om at opstille til valg til bestyrelsen skal være bestyrelsen i hænde senest lørdag 22. April 2017. Skriv eller ring til Mette på mette_frederiksen@hotmail.com / 07747862519. Det er ikke nødvendigt at tilmelde dig årets Generalforsamling, du skal blot dukke op. Vi håber at se så mange som muligt til en hyggelig omgang morgenmad og snak om klubbens fremtid.

Med venlig hilsen,

TDFCs Bestyrelse